Archiwum ogłoszeń Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy z 2015 roku

OGŁOSZENIE Nr 2/2015 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W BYDGOSZCZY z dnia 16 stycznia 2015 r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko NACZELNIKA WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W BYDGOSZCZY

OGŁOSZENIE Nr 2/2015

KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W BYDGOSZCZY

z dnia 16 stycznia 2015 r.

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

NACZELNIKA WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO

KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W BYDGOSZCZY

 

§ 1.

W celu dokonania doboru na stanowisko Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.                  

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:

  1. w zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U.  Nr 123, poz. 857, z późn. zm.);
  2. w zakresie wymagań pożądanych:
  1. mający co najmniej 10 - letni staż służby w Policji,
  2. mający co najmniej 5 – letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowanych przez stanowisko objęte postępowaniem,
  3. mający co najmniej 2 - letnie doświadczenie w kierowaniu komórkami, jednostkami lub komórkami i jednostkami organizacyjnymi Policji;
  1. w zakresie wymagań dodatkowych - posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

 

§ 2.

Oferty kandydatów powinny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;
  2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
  3. potwierdzony przez przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
  4. koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne zgodnie z załącznikiem nr 2 do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji -  obowiązujący od dnia 1 sierpnia 2014 r.;
  5. oświadczenie kandydata – pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej – załącznik nr 3 do Ogólnego trybu i zasad...(..);
  6. oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska na które aplikuje kandydat - załącznik nr 4 do Ogólnego trybu i zasad...(..);
  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
  8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
  9. ewentualnie kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (oryginały do wglądu).

 

§ 3.

Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

  1. zapewnienie prawidłowej i efektywnej realizacji zadań służbowych przez funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Wydziału;
  2. sprawowanie nadzoru nad służbą podległych policjantów  w sposób zgodny z przepisami  w sprawie zasad pełnienia służby na drogach przez policjantów;
  3. inicjowanie, planowanie i realizacja działań zmierzających do poprawy stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie działania;
  4. sprawowanie nadzoru nad podległymi funkcjonariuszami za właściwe postępowanie z pojazdami zabezpieczonymi na parkingach zewnętrznych;
  5.  kierowanie działaniami policyjnymi o charakterze operacyjnym w zakresie ruchu drogowego;
  6. bieżące monitorowanie stanu bezpieczeństwa na drogach w razie konieczności opracowywanie programów działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, uwzględniając modyfikację formy i taktyki pełnienia służby przez policjantów ruchu drogowego oraz wykorzystania współdziałania z innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi Komendy;
  7. opracowywanie okresowych informacji i ocen skuteczności działań podejmowanych przez Policję na rzecz minimalizowania  zagrożeń w ruchu drogowym;
  8. utrzymywanie stałej systematycznej współpracy z organami administracji publicznej, instytucjami odpowiedzialnymi za stan bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;
  9. dbanie o utrzymanie dyscypliny oraz kształtowanie stosunków międzyludzkich.

                                                          

§ 4.

Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy przy ul. Wojska Polskiego 4f, 85-171 Bydgoszcz w terminie do dnia 30 stycznia 2015 r., z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Bydgoszczy z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”.

                                                                      

§ 5.

Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Bydgoszczy, telefon służbowy: 751-56-48 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl. w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.

 

§ 6.

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia  27 lutego 2015 r.

 

 

 

 KOMENDANT MIEJSKI POLICJI

W BYDGOSZCZY

mł. insp. Andrzej Cieślik

                                                                                    (podpis na oryginale)

 

Metryczka

Data publikacji : 16.01.2015
Data modyfikacji : 04.02.2015
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podkom. Małgorzata Michniewicz - Naczelnik Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Bydgoszczy
Osoba udostępniająca informację:
Sandra Szymaniak Wydział Kadr i Szkolenia
Osoba modyfikująca informację:
Sandra Szymaniak
do góry