OGŁOSZENIE Nr 2/2015 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W BYDGOSZCZY z dnia 16 stycznia 2015 r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko NACZELNIKA WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W BYDGOSZCZY
OGŁOSZENIE Nr 2/2015
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W BYDGOSZCZY
z dnia 16 stycznia 2015 r.
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
NACZELNIKA WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO
KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W BYDGOSZCZY
§ 1.
W celu dokonania doboru na stanowisko Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:
- w zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857, z późn. zm.);
- w zakresie wymagań pożądanych:
- mający co najmniej 10 - letni staż służby w Policji,
- mający co najmniej 5 – letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowanych przez stanowisko objęte postępowaniem,
- mający co najmniej 2 - letnie doświadczenie w kierowaniu komórkami, jednostkami lub komórkami i jednostkami organizacyjnymi Policji;
- w zakresie wymagań dodatkowych - posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
§ 2.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
- CV i list motywacyjny;
- kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
- potwierdzony przez przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
- koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne zgodnie z załącznikiem nr 2 do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji - obowiązujący od dnia 1 sierpnia 2014 r.;
- oświadczenie kandydata – pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej – załącznik nr 3 do Ogólnego trybu i zasad...(..);
- oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska na które aplikuje kandydat - załącznik nr 4 do Ogólnego trybu i zasad...(..);
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
- ewentualnie kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (oryginały do wglądu).
§ 3.
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
- zapewnienie prawidłowej i efektywnej realizacji zadań służbowych przez funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Wydziału;
- sprawowanie nadzoru nad służbą podległych policjantów w sposób zgodny z przepisami w sprawie zasad pełnienia służby na drogach przez policjantów;
- inicjowanie, planowanie i realizacja działań zmierzających do poprawy stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie działania;
- sprawowanie nadzoru nad podległymi funkcjonariuszami za właściwe postępowanie z pojazdami zabezpieczonymi na parkingach zewnętrznych;
- kierowanie działaniami policyjnymi o charakterze operacyjnym w zakresie ruchu drogowego;
- bieżące monitorowanie stanu bezpieczeństwa na drogach w razie konieczności opracowywanie programów działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, uwzględniając modyfikację formy i taktyki pełnienia służby przez policjantów ruchu drogowego oraz wykorzystania współdziałania z innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi Komendy;
- opracowywanie okresowych informacji i ocen skuteczności działań podejmowanych przez Policję na rzecz minimalizowania zagrożeń w ruchu drogowym;
- utrzymywanie stałej systematycznej współpracy z organami administracji publicznej, instytucjami odpowiedzialnymi za stan bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;
- dbanie o utrzymanie dyscypliny oraz kształtowanie stosunków międzyludzkich.
§ 4.
Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy przy ul. Wojska Polskiego 4f, 85-171 Bydgoszcz w terminie do dnia 30 stycznia 2015 r., z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Bydgoszczy z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”.
§ 5.
Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Bydgoszczy, telefon służbowy: 751-56-48 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl. w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.
§ 6.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 27 lutego 2015 r.
KOMENDANT MIEJSKI POLICJI
W BYDGOSZCZY
mł. insp. Andrzej Cieślik
(podpis na oryginale)