OGŁOSZENIE O NABORZE NR 170894 NA STANOWISKO STARSZEGO REFERENTA ZESPOŁU DS. PREZYDIALNYCH KP BYDGOSZCZ - BŁONIE KMP W BYDGOSZCZY
OGŁOSZENIE O NABORZE W CELU ZASTĘPSTWA NIEOBECNEGO CZŁONKA KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ
Ogłoszenie nr: 170894
Data ukazania się ogłoszenia: 02 lipca 2015 roku
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
Poszukuje na stanowisko:
starszego referenta
Zespołu do spraw Prezydialnych
Komisariatu Policji Bydgoszcz - Błonie Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Bydgoszcz
- Komisariat Policji Bydgoszcz-Błonie
ul. Broniewskiego 12
85-316 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji Komisariatu, rejestrowanie jej w urządzeniach ewidencyjnych (dzienniki, rejestry, wykazy), przedkładanie jej do dekretacji kierownictwu w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w jednostce,
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone” w celu zapewnienia ich właściwego obiegu,
- archiwizowanie dokumentów ostatecznie zakończonych Komendanta Komisariatu, Zastępcy Komendanta oraz Zespołu Prezydialnego, w tym dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone” poprzez gromadzenie ich w stosownych teczkach oraz przekazywanie jej do składnicy archiwalnej Komisariatu na podstawie sporządzonych spisów akt przekazanych w celu zapewnienia prawidłowego przechowywania tych dokumentów przez określony czas,
- sporządzanie zapotrzebowania na materiały biurowe, druki, księgi dla potrzeb komórek organizacyjnych Komisariatu oraz zajmowanie się rozdziałem otrzymanych materiałów w celu wyposażenia funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w materiały niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych i zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki,
- prowadzenie oraz uzupełnianie na podstawie wystawionych asygnat księgi ewidencyjnej sprzętu będącego w użytkowaniu w celu zapewnienia bieżącej aktualizacji sprzętu będącego na wyposażeniu jednostki,
- prowadzenie rejestru wszystkich ksiąg znajdujących się w obiegu wewnętrznym Komisariatu celem prawidłowego rozliczenia się funkcjonariuszy i pracowników cywilnych z prowadzonej dokumentacji,
- redagowanie pism na polecenie przełożonego w celu wsparcia w bieżącej pracy kancelaryjno – biurowej.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
bariery architektoniczne: budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowanych toalet), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku, stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku.
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe:
- powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w obszarze
pracy kancelaryjno-biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- właściwe planowanie i organizacja pracy,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
d o d a t k o w e
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula ,,ściśle tajne”
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego polskie obywatelstwo lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą ,,ściśle tajne” lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
Termin składania/wysyłania dokumentów:
07 lipca 2015 roku
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można składać osobiście:
Wydział Kadr i Szkolenia
Komenda Miejska Policji
Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 170894
Inne informacje:
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej – ogłoszenie nr 170894 . Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu ustawy o służbie cywilnej, legislacji aktów prawnych, zasad archiwizacji dokumentów oraz ustawy o ochronie informacji niejawnych. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego referenta 1 900 zł. Brutto (we wszystkich składnikach wynagrodzenia). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 44.