Ogłoszenie o naborze nr 15319 na stanowisko starszego referenta Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Bydgoszczy
Nabór zewnętrzny nr 17/KSC/ZW/2017
Ogłoszenie nr: 15319
Data ukazania się ogłoszenia: 13 września 2017 roku
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
Poszukuje na stanowisko:
starszego referenta
Wydziału Ruchu Drogowego
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
Bydgoszcz
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Wydział Ruchu Drogowego
ul. Iławska 24
85-720 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wprowadzanie danych do policyjnych systemów informatycznych: SESPol, SWOP, SWD,
- zbieranie i gromadzenie danych wygenerowanych z systemów informatycznych zaistniałych zdarzeń drogowych na potrzeby bieżącej analizy bezpieczeństwa w ruchu drogowym i prawidłowej dyslokacji patroli,
- bieżące sporządzanie zestawień dotyczących wykorzystania terminali przez funkcjonariuszy Wydziału,
- zbieranie i gromadzenie danych wygenerowanych z systemów informatycznych dotyczących efektywności funkcjonariuszy w służbie,
- sporządzanie comiesięcznych analiz dotyczących stanu zagrożenia w ruchu drogowym,
- udzielanie odpowiedzi na pisma dot. bezpieczeństwa w ruchu drogowym do komórek (jednostek organizacyjnych KMP i KWP) oraz Straży Miejskiej,
- wydawanie funkcjonariuszom Wydziału terminali noszonych oraz przekazywanie niesprawnych terminali do serwisowania,
- sporządzanie dokumentacji w zakresie nadawania i cofania uprawnień do systemów informatycznych (aktywacja, dezaktywacja, recertyfikacja kart mikroprocesorowych) pracownikom cywilnym i funkcjonariuszom Wydziału.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
bariery architektoniczne: wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind.
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- umiejętność analitycznego myślenia,
- systematyczność,
- organizacja pracy własnej,
- dobra znajomość obsługi komputera.
d o d a t k o w e
- wykształcenie średnie profilowane z zakresu: administracja, informatyka,
- doświadczenie zawodowe 6 miesięcy w administracji państwowej,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne”.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lud umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego polskie obywatelstwo lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą ,,poufne” lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Termin składania/wysyłania dokumentów:
18 września 2017 roku
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można składać osobiście:
Wydział Kadr i Szkolenia
Komenda Miejska Policji
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 15319
Inne informacje:
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej – ogłoszenie nr 15319. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu ustawy o służbie cywilnej, funkcjonowania policyjnych systemów informatycznych, przetwarzania informacji przez Policję. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego referenta 2 700 zł. brutto (we wszystkich składnikach wynagrodzenia). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 44.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.