Archiwum ogłoszeń z 2023 roku

Ogłoszenie o naborze numer 120861 na stanowisko inspektora do spraw profilaktyki społecznej, nieletnich i patologii Zespołu Profilaktyki Społecznej, Nieletnich i Patologii Komisariatu Policji Bydgoszcz-Szwederowo Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

Nabór zewnętrzny numer 5/KSC/NZ/2023

Ogłoszenie numer: 120861

Data ukazania się ogłoszenia: 16 maja 2023 roku
 
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
inspektora
do spraw: profilaktyki społecznej, nieletnich i patologii
Zespołu Profilaktyki Społecznej, Nieletnich i Patologii
Komisariatu Policji Bydgoszcz-Szwederowo
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
 

Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

Bydgoszcz
Komisariat Policji
Bydgoszcz-Szwederowo
ul. Toruńska 19
85-023 Bydgoszcz

Osoba na tym stanowisku:

  • współpracuje z instytucjami i organizacjami zajmującymi się problematyką dzieci, młodzieży w celu rozpoznania i identyfikacji zagrożeń zjawiskami patologii społecznej wśród nieletnich,
  • realizuje programy profilaktyczne w celu wyeliminowania negatywnych zjawisk,
  • organizuje i prowadzi różne formy spotkań z młodzieżą, rodzicami, pedagogami,
  • opracowuje kwartalne analizy, dotyczące stanu bezpieczeństwa placówek oświatowo-wychowawczych,
  • organizuje i uczestniczy w szkoleniach tematycznych z zakresu prewencji kryminalnej,
  • przygotowuje i opracowuje materiały dydaktyczne i prewencyjne w celu dalszego wykorzystania w działaniach prewencyjno-profilaktycznych,
  • organizuje i uczestniczy w imprezach i festynach o charakterze plenerowym.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca w terenie,
  • nietypowe godziny pracy (równoważny system czasu pracy, w tym dyżury),
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

bariery architektoniczne: budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowanych toalet), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku – brak wind,
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:
  • wykształcenie: średnie,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku pracy w obszarze przeciwdziałania zjawiskom patologii społecznej lub pracy z młodzieżą,
    • znajomość: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, ustawy z dnia 09.06.2022 r. o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich, w zakresie dotyczącym wykonywanych zadań na stanowisku znajomość kodeksu karnego, kodeksu wykroczeń, kodeksu postępowania karnego, ustawy z dnia 06.04.1990 r. o Policji,
    • znajomość przepisów i procedur,
    • zdolność rozmowy z ludźmi,
    • znajomość psychologii,
    • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawiającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 roku, poz. 742 z póź. zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające;
dodatkowe:
  • wykształcenie: wyższe (pedagogiczne, psychologiczne),
  • doświadczenie zawodowe: do 4 lat pracy w administracji.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys/CV,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia, doświadczenia zawodowego,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 roku, poz. 742 z póź. zm.).

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.

Termin składania/wysyłania dokumentów (decyduje data stempla pocztowego):

  • 22 maja 2023 roku

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 07:30 do 15:30,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie KPRM nr 120861

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji, ul. J. K. Chodkiewicza 32, 85-667 Bydgoszcz.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    2. art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (między innymi imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Inne informacje:

Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail). Zakres zagadnień obowiązujących na teście kompetencji będzie dotyczył wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów i procedur ujętych w wymaganiach niezbędnych. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku: 3833,07 złotych brutto (słownie: trzy tysiące osiemset trzydzieści trzy złote 07/100 groszy) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej). Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające   orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-751-12-62.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też inną cechę prawnie chronioną.

Metryczka

Data wytworzenia : 15.05.2023
Data publikacji : 16.05.2023
Data modyfikacji : 23.05.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Mirosława Zapałowska - Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Osoba udostępniająca informację:
Katarzyna Witt Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Witt
do góry