Archiwum ogłoszeń z 2023 roku

Ogłoszenie o naborze nr 123632 na stanowisko podreferendarza do spraw obsługi systemów informacyjnych Wydziału Kryminalnego Komisariatu Policji Bydgoszcz - Szwederowo Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

 

Nabór zewnętrzny numer 9/KSC/NZ/2023
 
Ogłoszenie numer: 123632
 
Data ukazania się ogłoszenia: 07 lipca 2023 roku
 
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
podreferendarza
do spraw: obsługi systemów informacyjnych
Wydziału Kryminalnego KP Bydgoszcz-Szwederowo
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
 
Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
 
Wymiar etatu: 1
·       Liczba stanowisk pracy: 1
 
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:
·       Bydgoszcz
·       Komisariat Policji
     Bydgoszcz-Szwederowo
         ul. Toruńska 19
         85-023 Bydgoszcz

Osoba na tym stanowisku:
·       Wprowadza do bazy KSIP dane dotyczące postepowań przygotowawczych w zakresie przestępstw, postępowań, rejestracji procesowych osób i informacji uzupełniających na podstawie otrzymanych formularzy KSIP, w celu zapewnienia terminowej rejestracji danych o prowadzonych postepowaniach przygotowawczych,
·       Dokonuje sprawdzeń danych zawartych w formularzach KSIP w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i aktualności informacji przetwarzanych w bazie KSIP poprzez:
- analizę dokonywanych operacji związanych z przetwarzaniem informacji w KSIP,
- wyjaśnianie z policjantami rejestrującymi, ich przełożonymi i koordynatorem uwag i zastrzeżeń,
- przekazywanie przełożonym uwag dotyczących nieterminowego przekazywania formularzy KSIP,
·       Prowadzi „Rejestr formularzy KSIP dotyczących postępowań przygotowawczych” w celu zapewnienia systematycznego rejestrowania przyjmowanych formularzy,
·       Wykonuje analizy i typowania na zlecenie, w oparciu o dane w KSIP,
·       Współpracuje z koordynatorem ZOSI WŁiI KMP oraz pracownikami WWK KWP w zakresie przetwarzanych danych w policyjnych i poza policyjnych systemach informatycznych,
·       Przeprowadza szkolenia dla funkcjonariuszy i pracowników Policji w zakresie przetwarzania danych w policyjnych i poza policyjnych systemach informatycznych oraz zapoznaje z pismami funkcjonariuszy WK.
 
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
·       Zagrożenie korupcją.
 
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy.
Bariery architektoniczne: budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowanych toalet), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku – brak wind.
Narzędzia i materiały pracy: biurko; komputer; faks; telefon; nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
 
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
N i e z b ę d n e
·       Wykształcenie: średnie,
·       Pozostałe wymagania niezbędne:
·       Znajomość: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, Zarządzenia Nr 70 KGP z dnia 02.12.2019 r. w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji,
·       Właściwe planowanie i organizacja pracy,
·       Komunikatywność,
·       Umiejętność pracy w zespole,
·       Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
·       Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawiającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z ze zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające,
·       W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba , która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy Kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
 
D o d a t k o w e
·       Obsługa systemów informatycznych Policji,
·       Znajomość przepisów i procedur.
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
·       Życiorys/CV,
·       List motywacyjny,
·       Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
·       Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
·       Oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
·       Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa,
·       Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 ze zm.)
·       Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/em, nie pełniłam/em służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/em współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
 
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
·       Kopia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.
 
Termin składania/wysyłania dokumentów (decyduje data stempla pocztowego):
12 lipca 2023 roku
 
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 07:30 do 15:30,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie KPRM nr 123632
 
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
·       Administrator danych i kontakt do niego:
Komenda Miejska Policji, ul. J. K. Chodkiewicza 32, 85-667 Bydgoszcz.
·       Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl.
·       Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
·       Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
·       Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
·       Uprawnienia:
1.  Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii.
2.  Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych.
3.  Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
4.  Prawo do usunięcia danych osobowych.
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
5.  Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
·       Podstawa prawna przetwarzania danych:
1.  Art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
2.  Art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    3. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
·       Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (między innymi imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
·       Inne informacje: Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
 
Inne informacje:
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail). Zakres zagadnień obowiązujących na teście kompetencji będzie dotyczył wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów i procedur ujętych w wymaganiach niezbędnych. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku: 3723,77 złotych brutto (słownie: trzy tysiące siedemset dwadzieścia trzy złote 77/100 groszy) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej). Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie  o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-751-12-62.
 
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też inną cechę prawnie chronioną.
 
 
 
 
 

Metryczka

Data wytworzenia : 06.07.2023
Data publikacji : 07.07.2023
Data modyfikacji : 26.07.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Mirosława Zapałowska
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Perek Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Witt
do góry