Ogłoszenie nr 159870 o naborze na stanowisko starszego referenta Wydziału Kryminalnego KP Bydgoszcz - Śródmieście KMP w Bydgoszczy
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- Ogłoszenie nr: 159870
- Data ukazania się ogłoszenia: 09 maja 2014 r.
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi sekretarskiej
- w Wydziale Kryminalnym KP Bydgoszcz - Śródmieście KMP w Bydgoszczy
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji
ul. Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Bydgoszcz
- Komisariat Policji Bydgoszcz - Śródmieście
ul. Poniatowskiego 5
85-671 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmuje i wysyła korespondencję Wydziału, rejestruję ją w urządzeniach ewidencyjnych (dzienniki, rejestry), przedkłada ja do dekretacji w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów;
- prowadzi Rejestr Śledztw i Dochodzeń w systemie infomatycznym w celu bieżącej rejestracji wszczynanych postępowań przygotowawczych i dostarczenia wiedzy o przepływie dokumentacji związanej z tymi postępowaniami;
- przygotowuje do archiwizacji materiały wytworzone w Wydziale, sporządza spisy archiwalne i przekazuje je do składnicy archiwalnej w celu prawidłowego prowadzenia i gromadzenia zasobu archiwalnego jednostki;
- przygotowuje wydruki i zestawienia w oparciu o dane znajdujące się w policyjnym systemie informatycznym Rejestr Śledztw i Dochodzeń na potrzeby sporządzanych analiz i w celu zapewnienia bieżącej informacji o stanie i przepływie dokumentów;
- prowadzi rejestr czynności sprwdzających w celu zapwnienia aktualnej wiedzy o realizacji tych czynności;
- zapoznaje funkcjonariuszy i pracowników Wydziału z dokumentami w celu systematycznej aktualizacji wiedzy na temat obowiązujących przepisów i poleceń;
- redaguje pisma na polecenie przełożonych w celu wsparcia w bieżącej pracy kancelaryjno - biurowej Wydziału.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca w godzinach od 7:30 - 15:30, zagrożenie korpucją
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd wózkiem, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach - brak wind,
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, monitor ekranowy, faks, telefon, praca powyżej połowy dobowego czasu pracy przy monitorze ekranowym, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub obszarze związanym z pracą biurową
- pozostałe wymagania niezbędne:
- właściwe planowanie i organizowanie pracy,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
14-05-2014
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem "ogłoszenie nr 159870 "
Inne informacje:
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Koniecznie proszę zaznaczyć w liście motywacyjnym, którego ogłoszenia dotyczy oferta (nr, stanowisko). Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru (test kompetencji i rozmowa kwalifikacyjna), o czym zostaną powiadomieni w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej - ogłoszenie nr 156879. Zakres zagadnień obowiązujący wspomniane etapy naboru będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu ustawy o służbie cywilnej zasad archiwizacji dokumentów oraz legislacji aktów prawnych. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego referenta 1.850 zł. brutto (we wszystkich składnikach wynagrodzenia). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 44.