Archiwum ogłoszeń z 2015 roku

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 166167 NA STANOWISKO STARSZEGO REFERENTA WYDZIAŁU PREWENCJI KP BYDGOSZCZ - WYŻYNY KMP W BYDGOSZCZY

OGŁOSZENIE O NABORZE W CELU ZASTĘPSTWA NIEOBECNEGO CZŁONKA KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ

  • Ogłoszenie nr: 166167
  • Data ukazania się ogłoszenia: 21 stycznia 2015 r.

 

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • Wydziału Prewencji Komisariatu Policji Bydgoszcz-Wyżyny


  •  
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


  •  
  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej


  •  

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

  • Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
    ul. Wojska Polskiego 4f
    85-171 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Bydgoszcz
  • Komisariat Policji Bydgoszcz-Wyżyny
    ul. Ogrody 19a
    85-870 Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wprowadzanie danych dotyczących służb patrolowo-interwencyjnych do policyjnych systemów informatycznych w celu prawidłowej organizacji działań prewencyjnych,
  • rejestrowanie wykroczeń w elektronicznym systemie E-RSOW w celu bieżącej ewidencji postępowań w sprawach o wykroczenia oraz dostarczania wiedzy o przepływie dokumentacji związanej z tymi postępowaniami,
  • ewidencjonowanie, wydawanie i rozliczanie policjantów z bloczków mandatów karnych, sporządzanie comiesięcznych zestawień z nałożonych mandatów karnych, zestawień pobranych i zdanych bloczków mandatowych, rozliczanie mandatów karnych z Urzędem Wojewódzkim w celu zapewnienia prawidłowej realizacji gospodarki mandatowej w jednostce,
  • prowadzenie rejestru druków PRD 5 oraz korespondencji dotyczącej tego zagadnienia w celu właściwego gromadzenia danych o kierujących naruszających przepisy ruchu drogowego,
  • prowadzenie dokumentacji w zakresie zastosowanych przez uprawnione organy dozorów policyjnych w celu prawidłowego stosowania tego środka zapobiegawczego,
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji Wydziału, rejestrownie jej w urządzeniach ewidencyjnych (dzienniki, rejestry) przedkładanie jej do dekretacji w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów,
  • przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji w celu zapewnienia obiegu dokumentów przekazywanych do składnicy archiwalnej jednostki.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • zagrożenie korupcją



  •  
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • bariery architektoniczne: budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku.
    narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

  •  

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • właściwe planowanie i organizacja pracy,
    • samodzielność i komunikatywność,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne”.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

  • 26-01-2015

Miejsce składania dokumentów:

  • Komenda Miejska Policji
    Wojska Polskiego 4F
    85-171 Bydgoszcz

    z dopiskiem: ogłoszenia nr 166167

Inne informacje:

  • Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej – ogłoszenie nr 166167 . Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę ustawy o służbie cywilnej oraz zasad archiwizacji dokumentów. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego referenta 1900 zł brutto (we wszystkich składnikach wynagrodzenia). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 44.

Metryczka

Data publikacji : 21.01.2015
Data modyfikacji : 28.01.2015
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podkom. Małgorzata Michniewicz - Naczelnik Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Bydgoszczy
Osoba udostępniająca informację:
Sandra Szymaniak Wydział Kadr i Szkolenia
Osoba modyfikująca informację:
Sandra Szymaniak
do góry