OGŁOSZENIE O NABORZE NR 175449 NA STANOWISKO STARSZEGO REFERENTA WYDZIAŁU PREWENCJI KP BYDGOSZCZ - WYŻYNY KMP W BYDGOSZCZY
Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Termin zastępstwa przewidziany jest do 05 sierpnia 2016 roku.
Ogłoszenie nr: 175449
Data ukazania się ogłoszenia: 24 listopada 2015 roku
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
Poszukuje na stanowisko:
starszego referenta
Wydziału Prewencji
Komisariatu Policji Bydgoszcz - Wyżyny Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Termin zastępstwa przewidziany jest do 05 sierpnia 2016 roku.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Bydgoszcz
- Komisariat Policji Bydgoszcz-Wyżyny
ul. Ogrody 19a, 85-870 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wprowadzanie danych dotyczących służb patrolowo-interwencyjnych do policyjnych systemów informatycznych w celu prawidłowej organizacji działań prewencyjnych,
- rejestrowanie wykroczeń w elektronicznym systemie E-RSOW w celu bieżącej ewidencji postępowań w sprawach o wykroczenia oraz dostarczania wiedzy o przepływie dokumentacji związanej z tymi postępowaniami,
- ewidencjonowanie, wydawanie i rozliczanie policjantów z bloczków mandatów karnych, sporządzanie comiesięcznych zestawień z nałożonych mandatów karnych, zestawień pobranych i zdanych bloczków mandatowych, rozliczanie mandatów karnych z Urzędem Wojewódzkim w celu zapewnienia prawidłowej realizacji gospodarki mandatowej w jednostce,
- prowadzenie rejestru druków PRD 5 oraz korespondencji dotyczącej tego zagadnienia w celu właściwego gromadzenia danych o kierujących naruszających przepisy ruchu drogowego,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie zastosowanych przez uprawnione organy dozorów policyjnych w celu prawidłowego stosowania tego środka zapobiegawczego,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji Wydziału, rejestrowanie jej w urządzeniach ewidencyjnych (dzienniki, rejestry) przedkładanie jej do dekretacji w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów,
- przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji w celu zapewnienia obiegu dokumentów przekazywanych do składnicy archiwalnej jednostki.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
bariery architektoniczne: budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku.
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe:
- powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- właściwe planowanie i organizacja pracy,
- samodzielność i komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
d o d a t k o w e
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne”.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lud umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego polskie obywatelstwo lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą ,,poufne” lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
Termin składania/wysyłania dokumentów: 29 listopada 2015 roku
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można składać osobiście:
Wydział Kadr i Szkolenia
Komenda Miejska Policji
Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 175449
Inne informacje:
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej – ogłoszenie nr 175449. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę ustawy o służbie cywilnej oraz archiwizacji dokumentów. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego referenta 1900 zł brutto (we wszystkich składnikach wynagrodzenia). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 44.