Ogłoszenie o naborze nr 10834 na stanowisko starszego inspektora Zespołu Wspomagającego Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP w Bydgoszczy
Nabór zewnętrzny nr 09/KSC/NZ/2017
Ogłoszenie nr: 10834
Data ukazania się ogłoszenia: 10 maja 2017 r.
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
Poszukuje na stanowisko:
starszy inspektor
do spraw eksploatacji i administracji nieruchomościami
Zespołu Wspomagającego Wydziału Administracyjno-Gospodarczego Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Bydgoszcz
- Wydział Administracyjno-Gospodarczy KMP w Bydgoszczy
ul. Iławska 24
85 - 720 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- organizowanie przeprowadzanych rutynowych prac konserwacyjnych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki;
- realizowanie zagadnień związanych z gospodarką odpadami, dostawą mediów, zakupu opału, materiałów do konserwacji obiektów KMP i jednostek podległych;
- prowadzenie ewidencji składników majątkowych jednostki w zakresie eksploatacji i administracji nieruchomości oraz książek obiektów budowlanych;
- opisywanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym rachunków związanych z eksploatacją obiektu KMP w Bydgoszczy i jednostek podległych, oraz prowadzenie ewidencji wydatków w celu określenia wysokości poniesionych w tym zakresie kosztów;
- zlecanie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji obiektów służbowych oraz pojazdów służbowych w celu zapewnienia właściwego stanu sanitarnego;
- opracowywanie dokumentacji dotyczących adaptacji pomieszczeń i wytypowanych urządzeń do prowadzenia odkażania i dezaktywacji oraz usprawnienia techniczno– eksploatacyjnego ujęć wody jak i utrzymania w stałej gotowości do działania zastępczych źródeł energii elektrycznej na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny;
- sprawdzanie stopnia realizacji zleconych prac remontowych, modernizacyjnych, budowlanych wykonywanych w obiektach KMP w Bydgoszczy i jednostkach podległych. Analizowanie i zgłaszanie potrzeb w zakresie drobnych prac konserwacyjnych, awaryjnych oraz uczestniczenie w wyszukiwaniu lokalnych wykonawców, w celu realizacji ww. prac;
- przygotowanie informacji o zużytym opale w celu naliczenia podatku z tytułu ochrony środowiska.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w terenie
- stres związany z kontaktami z pracownikami z firm zewnętrznych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- bariery architektoniczne: budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, stanowisko pracy znajduje się na piętrze budynku.
- narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie: 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub 1 rok w obszarze administrowania nieruchomościami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania,
- dobra organizacja pracy,
- komunikatywność,
- samodzielność,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
d o d a t k o w e :
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”;
- wykształcenie: wyższe o profilu budowlanym,
- doświadczenie: 1 rok doświadczenia na stanowisku ds. inwestycyjnych i budowlanych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lud umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego polskie obywatelstwo lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą ,,poufne” lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
Termin składania/wysyłania dokumentów:
15 maja 2017 r.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można składać osobiście:
Wydział Kadr i Szkolenia
Komenda Miejska Policji
ul. Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 10834
Inne informacje:
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej – ogłoszenie nr 10834. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. 2016 poz. 1345), podstaw prawa budowlanego, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, książki obiektu budowlanego, wysokości opłat za korzystanie ze środowisk.
Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego inspektora 2.600 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100) brutto - we wszystkich składnikach wynagrodzenia. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 38.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.