Ogłoszenie o naborze nr 5274 na stanowisko starszego referenta do spraw poszukiwań i identyfikacji osób Wydziału Kryminalnego KP Bydgoszcz - Śródmieście Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Ogłoszenie nr: 5274
Data ukazania się ogłoszenia: 08 listopada 2016 r.
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
Poszukuje na stanowisko:
Starszego referenta
do spraw poszukiwań i identyfikacji osób
Wydziału Kryminalnego KP Bydgoszcz - Śródmieście
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Bydgoszcz
- KP Bydgoszcz – Śródmieście KMP w Bydgoszczy
ul. Poniatowskiego 5
85-671 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie korespondencji dotyczącej poszukiwań osób z organami zarządzającymi poszukiwania lub wzywającymi do wszczęcia poszukiwań w celu przekazywania informacji o aktualnym stanie poszukiwań,
- sporządzanie dokumentacji w zakresie koordynacji dotyczącej osób poszukiwanych i zaginionych w celu zapewnienia skutecznego obiegu informacji i realizacji zleconych zadań,
- sprawdzanie i dokonywanie rejestracji kryminalnych w celu prawidłowej realizacji czynności operacyjnych,
- sprawdzanie pod kątem formalnym zakończonych spraw poszukiwawczych oraz przygotowanie w całości dokumentacji w celu złożenia jej do archiwum,
- dokonywanie sprawdzeń w systemie KSIP i KCIK w celu pogłębienia wiedzy na temat osób będących w zainteresowaniu organów ścigania,
- wprowadzanie treści Meldunków Informacyjnych do systemu SMI.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
bariery architektoniczne: wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind.
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w pracy biurowej,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość obsługi komputera,
- łatwość komunikacji oraz umiejętność pracy w zespole,
- znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów,
- samodzielność,
- dobra organizacja pracy.
d o d a t k o w e :
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”;
- wykształcenie: średnie profilowane w zakresie informatyki lub administracji.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lud umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego polskie obywatelstwo lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą ,,poufne” lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
Termin składania/wysyłania dokumentów:
13 listopada 2016 r.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można składać osobiście:
Wydział Kadr i Szkolenia
Komenda Miejska Policji
Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 5274.
Inne informacje:
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej – ogłoszenie nr 5274. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu Ustawy o służbie cywilnej oraz funkcjonowania Krajowego Systemu Informacji Policji.
Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego referenta 2.054,92 zł (dwa tysiące pięćdziesiąt cztery złote 92/100) brutto + dodatek z tytułu wysługi lat. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 38.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.