Ogłoszenie o naborze nr 57735 na stanowisko starszego inspektora do spraw profilaktyki społecznej, nieletnich i patologii Zespołu Profilaktyki Społecznej, Nieletnich i Patologii Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Nabór zewnętrzny nr 6/KSC/NZ/2019
Ogłoszenie nr: 57735
Data ukazania się ogłoszenia: 22 listopada 2019 roku
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
starszego inspektora
do spraw: profilaktyki społecznej, nieletnich i patologii
Zespołu Profilaktyki Społecznej, Nieletnich i Patologii
Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
Bydgoszcz
Komenda Miejska Policji
Wydział Prewencji
ul. Iławska 24
85-720 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
współpraca z instytucjami i organizacjami zajmującymi się problematyką dzieci, młodzieży i rodziny w celu rozpoznania i identyfikacji zagrożeń patologii społecznej wśród nieletnich,
-
organizowanie i prowadzenie różnych form spotkań z młodzieżą, rodzicami, pedagogami w celu omówienia istotnych aspektów z zakresu przeciwdziałania występowaniu zjawisk patologii społecznej wśród młodzieży,
-
tworzenie programów profilaktycznych na podstawie analizy zagrożeń oraz ich ewaluacje, w celu dostosowania działań z zakresu prewencji kryminalnej do pojawiających się zagrożeń oraz przygotowywanie i organizowanie materiałów dydaktycznych i prewencyjnych w celu dalszego wykorzystania w działaniach prewencyjno-profilaktycznych,
-
nadzorowanie i analizowanie informacji dotyczących działań prewencyjno-profilaktycznych wprowadzonych do policyjnego systemu informatycznego SESPOL przez jednostki podległe KMP w Bydgoszczy oraz wprowadzanie do policyjnego systemu informatycznego SESPOL danych obejmujących informacje z realizacji działań prewencyjno-profilaktycznych Wydziału Prewencji KMP w Bydgoszczy,
-
opracowywanie miesięcznych analiz dotyczących stanu bezpieczeństwa placówek oświatowo-wychowawczych w celu zdiagnozowania aktualnych zagrożeń w zakresie bezpieczeństwa nieletnich,
-
przygotowywanie i opracowywanie materiałów o realizowanych działaniach Wydziału Prewencji, ściśle współpracując z rzecznikiem KWP w Bydgoszczy w celu zamieszczenia ich na stronie internetowej KWP w Bydgoszczy w zakładce aktualności oraz przekazywanie informacji do mediów,
-
organizowanie i uczestniczenie w szkoleniach skierowanych dla określnych grup zawodowych w ramach realizacji programów profilaktycznych oraz w imprezach i festynach o charakterze plenerowym mających na celu poprawę bezpieczeństwa nieletnich,
-
opracowywanie sprawozdania z realizacji działań profilaktycznych KMP w Bydgoszczy i przekazanie go do KWP w Bydgoszczy oraz Urzędu Miasta w Bydgoszczy w celu wykazania realizacji miejskich programów.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- nietypowe godziny pracy (równoważny system czasu pracy),
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
bariery architektoniczne: wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind,
bariery architektoniczne: wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind,
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe, profilowane (psychologia, pedagogika, resocjalizacja),
- doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku 6 miesięcy pracy w administracji lub pracy biurowej,
- pozostałe wymagania niezbędne:
-
właściwe planowanie i organizacja pracy,
-
komunikatywność,
-
umiejętność argumentacji i przekonywania,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
kreatywność,
-
umiejętność rozwiązywania problemów,
-
obsługa komputera i urządzeń biurowych.
-
d o d a t k o w e
-
doświadczenie zawodowe: do 1 roku w danym obszarze,
-
znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację,
-
posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.; Dz. U. z 2019 r., poz. 742).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na zamieszczenie imienia i nazwiska kandydatki/kandydata na stronie internetowej BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce "Praca w Policji", dalej ”Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w KMP w Bydgoszczy” w chwili spełnienia wymagań formalnych i zakwalifikowania się do dalszych etapów naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j.; Dz. U. z 2019 r., poz. 1781),
-
kwestionariusz osobowy dla kandydatki/kandydata (kwestionariusz jest dostępny na stronie BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce „Praca w Policji”, dalej „Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w KMP w Bydgoszczy”).
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742),
-
kopia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.
Termin składania/wysyłania dokumentów:
16 grudnia 2019 roku
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można składać osobiście:
Wydział Kadr i Szkolenia
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr 57735
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr 57735
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy ul. Wojska Polskiego 4F, 85-171 Bydgoszcz.
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: Anna Pieczka e-mail: iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
-
Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
-
Uprawnienia:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
-
prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
-
Podstawa prawna przetwarzania danych:
-
art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
-
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
-
-
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. -
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce „Praca w Policji”, dalej „Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej KMP w Bydgoszczy”– „Informacja dla kandydatów o naborze nr 57735”. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego inspektora 3 275,48 zł brutto (słownie: trzy tysiące dwieście siedemdziesiąt pięć złotych 48/100) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2018 r. o służbie cywilnej). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 052- 588-12-62.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.
Pliki do pobrania
-
Kwestionariusz osobowy do ogłoszenia nr 57735
Data publikacji 21.11.2019 12:29(pdf 502.37 KB)Kwestionariusz osobowy do ogłoszenia nr 57735