Ogłoszenie o naborze nr 58392 na stanowisko starszego referenta do spraw obsługi systemów informacyjnych Zespołu Obsługi Systemów Informacyjnych KP Bydgoszcz-Śródmieście Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Nabór zewnętrzny nr 7/KSC/NZ/2019
Ogłoszenie nr: 58392
Data ukazania się ogłoszenia: 6 grudnia 2019 roku
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wprowadzanie danych do systemu KSIP dotyczących wykroczeń w ruchu drogowym, wypadków i kolizji na podstawie kart rejestracyjnych Prd-5 i Prd-2 oraz danych dotyczących rozstrzygnięć sądowych, zakazów i zawiadomień o wykonaniu środka karnego w celu zapewnienia informacji o kierowcach naruszających przepisy ruchu drogowego,
- udzielanie odpowiedzi funkcjonariuszom KP Bydgoszcz-Śródmieście, KP w Koronowie, sądom, prokuraturom na zapytania o ukaranie kierowców, udzielanie informacji funkcjonariuszom w zakresie danych zgromadzonych w systemach poza policyjnych takich jak PESEL, CEK, CEP oraz udzielanie informacji kierowcom w zakresie ilości punktów karnych w celu zapewnienia aktualnych informacji,
- prowadzenie rejestrów manualnych dokumentacji dotyczącej naruszeń przez kierowców przepisów w ruchu drogowym, tj. kart Prd-5, Prd-2, kart informacyjnych z sądów i zawiadomień o wykonaniu środka karnego,
- kierowanie zapytań do Wydziałów Uprawnień Komunikacyjnych przy Urzędach i Starostwach dotyczących posiadania prze kierowców uprawnień oraz do Sądów w sprawie wyroków sądowych w celu uzupełnienia brakujących danych w ewidencji kierowców,
- prowadzenie korespondencji z Wydziałem Ruchu Drogowego KWP w Bydgoszczy dotyczącej modyfikacji, umorzeń, uniewinnień i usunięć danych o kierowcach w celu zapewnienia poprawności informacji w systemach,
- archiwizowanie dokumentacji dotyczącej naruszających przepisy ruchu drogowego oraz zaistniałych zdarzeń drogowych zgodnie z przepisami, sporządzanie protokołów oceny dokumentacji niearchiwalnej kategorii „BC”.
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
bariery architektoniczne: wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind,
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
-
znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania,
-
dobra organizacja pracy,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
komunikatywność,
-
obsługa komputera i urządzeń biurowych.
-
d o d a t k o w e
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.; Dz. U. z 2019 r., poz. 742).
-
życiorys i list motywacyjny,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lud umyślne przestępstwo skarbowe,
-
kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na zamieszczenie imienia i nazwiska kandydatki/kandydata na stronie internetowej BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce ”Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w KMP w Bydgoszczy” w chwili spełnienia wymagań formalnych i zakwalifikowania się do dalszych etapów naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j.; Dz. U. z 2019 r., poz. 1781),
-
kwestionariusz osobowy dla kandydatki/kandydata (kwestionariusz jest dostępny na stronie BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce „Praca w Policji”, dalej „Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w KMP w Bydgoszczy”).
-
kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742).
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr 58392
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
-
Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy ul. Wojska Polskiego 4F, 85-171 Bydgoszcz.
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: Anna Pieczka e-mail: iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl.
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
-
Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
-
Uprawnienia:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
-
prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
-
Podstawa prawna przetwarzania danych:
-
art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
-
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
-
-
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. -
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Pliki do pobrania
-
Kwestionariusz osobowy do ogłoszenia nr 58392
Data publikacji 05.12.2019 12:48(pdf 511.45 KB)Kwestionariusz osobowy do ogłoszenia nr 58392