Termin składania dokumentów: 16.08.2011r.
- Ogloszenie nr: 136041
- Data ukazania sie ogloszenia: 06 sierpnia 2011 r.
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw informatyki
- w Referacie Łączności i Informatyki Wydziału Administracyjno - Gospodarczego Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
-
Bydgoszcz
Wydział Administracyjno - Gospodarczy
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
ul. Iławska 24, 85-720 Bydgoszcz
oraz teren działania KMP w Bydgoszczy
Zakres zadan wykonywanych na stanowisku pracy:
- zapewnienie technicznej obsługi eksploatowanych systemów informatycznych oraz rozbudowywanie sieci teleinformatycznych w celu zapewnienia właściwej jakości usług Policyjnej Sieci Transmisji Danych na terenie działania KMP w Bydgoszczy
- przeprowadzanie bieżących napraw sprzętu komputerowego
- aktualizowanie oprogramowania systemowego oraz antywirusowego na bieżąco, zgodnie z pojawiającymi się biuletynami bezpieczeństwa dostawców oprogramowania
- instalowanie okablowania strukturalnego w budynkach KMP w Bydgoszczy
- instalowanie sprzętu informatycznego, nadzór nad właściwym jego wykorzystaniem oraz kontrola stanu technicznego
- uzupełnianie dowodów urządzeń sprzętu informatycznego
Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy
n i e z b e d n e
- wyksztalcenie: średnie informatyczne
- doswiadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z obsługą urządzeń teleinformatycznych
-
pozostale wymagania niezbedne:
- doskonała znajomość budowy i działania komputerów klasy PC
- umiejętność organizowania pracy własnej oraz pracy w zespole
- samodzielność, dokładność oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków
wymagania dodatkowe
- doświadczenie w administrowaniu sieciami LAN, MAN
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne
Wymagane dokumenty i oswiadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Termin skladania dokumentow:
-
16-08-2011
Miejsce skladania dokumentow:
Komenda Miejska Policji
Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 136041"
Inne informacje:
Oferta powinna zawierać tylko dokumenty wymagane, proszę nie załączać oryginałów. Koniecznie proszę zaznaczyć w liście motywacyjnym, którego ogłoszenia dotyczy oferta (nr, stanowisko). Dokumenty, które nie spełniają wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 38.