Archiwum ogłoszeń z 2021 roku

Ogłoszenie o naborze numer 88200 na stanowisko inspektora do spraw obsługi stanowiska kierowania Zespołu Dyżurnych Wydziału Prewencji Komisariatu Policji Bydgoszcz-Wyżyny Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

Nabór zewnętrzny numer 18/KSC/NZ/2021

Ogłoszenie numer: 88200

Data ukazania się ogłoszenia: 24 listopada 2021 roku
 
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
inspektora
do spraw: obsługi stanowiska kierowania
Zespołu Dyżurnych Wydziału Prewencji
Komisariatu Policji Bydgoszcz-Wyżyny
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ulica Jana Karola Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

Bydgoszcz
Komisariat Policji
Bydgoszcz-Wyżyny
ulica Ogrody 19a
85-870 Bydgoszcz

Osoba na tym stanowisku:

  • wprowadza i przetwarza informacje w policyjnych systemach informacyjnych o zaistniałych wydarzeniach, rzeczach, dokumentach i pojazdach utraconych i odnalezionych, osobach zaginionych i ukrywających się przed organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań przez policjantów korzystających z systemów,
  • przyjmuje, rejestruje, dokumentuje przyjmowane zgłoszenia i podejmowane działania, przekazuje informacje i polecenia w Elektronicznym Systemie Wspomagania Dowodzenia w celu zapewnienia właściwej ewidencji, ciągłości dowodzenia i jakości obiegu informacji, efektywnego wykorzystania przydzielonych sił i środków oraz sprawnej obsługi wydarzeń,
  • prowadzi ewidencję wydawanych i zdawanych kluczy do pomieszczeń jednostki, kluczy do pojazdów służbowych, książek kontroli pracy sprzętu transportowego oraz innego sprzętu będącego w dyspozycji dyżurnego jednostki, z wyjątkiem broni i sprzętu uzbrojenia, w celu zapewnienia właściwego gospodarowania mieniem będącym na stanie komisariatu,
  • obsługuje interesantów, którzy przybywają do jednostki ze zgłoszeniem sprawy lub wydarzenia w celu zapewnienia efektywności i wysokiej jakości obsługi zgłoszenia,
  • ewidencjonuje i koordynuje ruch osób przybywających na teren jednostki w celu zapewnienia właściwej ochrony obiektu i ewidencji osób uprawnionych do  przebywania,
  • bieżąco kieruje siłami będącymi w bezpośredniej dyspozycji dyżurnego komisariatu, koordynuje obieg informacji o podejmowanych przez policjantów działaniach i ich efektach, w celu sprawnej i efektywnej obsługi zdarzeń,
  • prowadzi obserwację budynku komisariatu za pomocą dostępnych systemów wizualnych w celu zapewnienia właściwej ochrony obiektu,
  • przygotowuje do archiwizacji dokumentację znajdującą się na stanowisku kierowania w celu prawidłowego zarchiwizowania materiałów ostatecznie zakończonych.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • wysiłek fizyczny,
  • nietypowe godziny pracy (równoważny system czasu pracy, w tym dyżury),
  • zagrożenie naciskami grup przestępczych,
  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywateli, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

bariery architektoniczne: budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowanych toalet), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku,
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:
  • wykształcenie: średnie,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, Zarządzenia 1173 KGP z dnia 10.11.2004 r. w sprawie organizacji służby dyżurnej w jednostkach  organizacyjnych Policji, Zarządzenia Nr 70 KGP z dnia 02.12.2019 r. w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji, Zarządzenia Nr 26 KGP z dnia 19.02.2018 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, Zarządzenia Nr 920 KGP z dnia 11.09.2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji,
    • umiejętność argumentowania,
    • odporność na stres,
    • asertywność,
    • umiejętność przekonywania,
    • praca w zespole,
    • kreatywność,
    • otwarty stosunek do klienta,
    • umiejętność stosowania przepisów,
    • kopia poświadczenia bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019 roku, pozycja 742 z późniejszymi zmianami) lub zgoda na postępowanie sprawdzające,
dodatkowe:
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku i 6 miesięcy pracy w administracji,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • znajomość przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys/CV,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019 roku, pozycja 742 z późniejszymi zmianami).

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.

Termin składania/wysyłania dokumentów:

  • 06 grudnia 2021 roku

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty można składać osobiście
od poniedziałku do piątku, w godzinach od 07:30 do 15:30,
Wydział Kadr i Szkolenia
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ulica Jana Karola Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie numer 88200

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy, ulica Jana Karola Chodkiewicza 32, 85-667 Bydgoszcz.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ulica Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. artykuł 6 ustęp 1 litera b RODO,
    2. artykuł 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z artykułem 6 ustęp 1 litera c RODO,
    3. artykuł 6 ustęp 1 litera a RODO oraz artykuł 9 ustęp 2 litera a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z artykułu 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (między innymi imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w artykule 9 ustęp 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

Inne informacje:

Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podano adresu e-mail). Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu ustawy o służbie cywilnej, organizacji służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji, funkcjonowania Krajowego Systemu Informacyjnego Policji, metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku: 3 687,21 złotych brutto (słownie: trzy tysiące sześćset osiemdziesiąt siedem złotych 21/100 groszy) we wszystkich składnikach wynagrodzenia. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-751-12-62.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też inną cechę prawnie chronioną.

Metryczka

Data wytworzenia : 23.11.2021
Data publikacji : 24.11.2021
Data modyfikacji : 07.12.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Mirosława Zapałowska - Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Osoba udostępniająca informację:
Katarzyna Witt Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Witt
do góry