Ogłoszenie o naborze nr 68348 na stanowisko starszego referenta do spraw prezydialnych Zespołu do spraw Prezydialnych Komisariatu Policji w Solcu Kujawskim Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Nabór zewnętrzny nr 9/KSC/NZ/2020
Ogłoszenie nr: 68348
Data ukazania się ogłoszenia: 10 września 2020 roku
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko
starszego referenta
do spraw: prezydialnych
Zespołu ds. Prezydialnych
Komisariatu Policji w Solcu Kujawskim
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz
ul. Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
Solec Kujawski
Komisariat Policji w Solcu Kujawskim
ul. Toruńska 15
86-050 Solec Kujawski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wprowadzanie danych dotyczących służb patrolowych, dzielnicowych, kryminalnych i ponadnormatywnych do policyjnych systemów informatycznych,
- rejestrowanie wykroczeń w systemie ERSOWU w celu bieżącej ewidencji postępowań w sprawach o wykroczenia oraz dostarczanie wiedzy o przepływie dokumentacji, danych do SWD oraz SWOP,
- ewidencjonowanie, wydawanie i rozliczanie policjantów z bloczków mandatów karnych, na bieżąco wprowadzanie mandatów karnych do portalu usług elektronicznych, rozliczanie pobranych i zdanych bloczków mandatowych,
- przygotowywanie do archiwizacji dokumentów ostatecznie zakończonych oraz redagowanie pism na polecenie przełożonego w celu wsparcia bieżącej pracy. Zastępowanie podczas nieobecności inspektora Zespołu ds. Prezydialnych zajmującego się sekretariatem KP oraz inna niż kancelaria tajna komórką organizacyjną,
- obsługiwanie interesantów w celu sprawnego załatwienia spraw zgłaszanych w Komisariacie,
- przygotowywanie pism do Sądu i Prokuratury w zakresie zastosowanych dozorów policyjnych w celu prawidłowego stosowania tego środka zapobiegawczego,
- prowadzenie ewidencji telegramów przychodzących i wychodzących z jednostki oraz bieżąca obsługa poczty elektronicznej w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
bariery architektoniczne: wejście główne do budynku oraz pomieszczenia budynku nie są dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim,
bariery architektoniczne: wejście główne do budynku oraz pomieszczenia budynku nie są dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim,
narzędzia i materiały pracy: biurko; komputer; faks; telefon; nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- samodzielność,
- systematyczność,
- skrupulatność,
d o d a t k o w e
-
umiejętność bardzo dobrej obsługi komputera,
-
posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „tajne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys,
-
list motywacyjny,
-
kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopia dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na zamieszczenie imienia i nazwiska kandydatki /kandydata na stronie internetowej BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce "Praca w Policji", dalej ”Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w KMP w Bydgoszczy” w chwili spełnienia wymagań formalnych i zakwalifikowania się do dalszych etapów naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.),
-
kwestionariusz osobowy dla kandydatki/kandydata (kwestionariusz jest dostępny na stronie BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce „Praca w Policji”, dalej „Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w KMP w Bydgoszczy”).
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
-
Kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z późn. zm.).
Termin składania/wysyłania dokumentów:
21 września 2020 roku
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można składać osobiście:
Wydział Kadr i Szkolenia
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr 68348
ul. Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr 68348
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy, ul. Wojska Polskiego 4F, 85-171 Bydgoszcz.
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: Anna Pieczka e-mail: iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl.
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
-
Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
-
Uprawnienia:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
-
prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
-
Podstawa prawna przetwarzania danych:
-
art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
-
art. 22 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
-
-
Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
-
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Inne informacje:
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce „Praca w Policji”, dalej „Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej KMP w Bydgoszczy” – informacja dla kandydatów o naborze nr 68348”. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, rozporządzenia w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności oraz zarządzenia w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania Kancelarii Tajnych i innych niż Kancelaria Tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji oraz archiwizacji dokumentów.
Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego referenta: 2 844,74 zł brutto (słownie: dwa tysiące osiemset czterdzieści cztery złote 74/100) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 47-751 -12-62.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też inną cechę prawnie chronioną.
Pliki do pobrania
-
Kwestionariusz osobowy do ogłoszenia nr 68348
Data publikacji 09.09.2020 09:51(pdf 506.45 KB)Kwestionariusz osobowy do ogłoszenia nr 68348