Archiwum ogłoszeń z 2024 roku

Ogłoszenie o naborze numer 137597 na stanowisko starszego inspektora do spraw obsługi stanowiska kierowania Zespołu Dyżurnych Wydziału - Sztab Policji Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

 
Nabór zewnętrzny numer 7/KSC/NZ/2024
 
Ogłoszenie nr: 137597
 
Data ukazania się ogłoszenia: 14 maja 2024 roku
 
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
starszego inspektora
do spraw: obsługi stanowiska kierowania
Zespołu Dyżurnych
Wydziału – Sztab Policji
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
 
Wymiar etatu: 1
  • Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz

 
Miejsce wykonywania pracy:
  • Bydgoszcz
  • Wydział – Sztab Policji
    ul. J.K. Chodkiewicza 32
    85-667 Bydgoszcz

Osoba na tym stanowisku:
  • Przyjmuje zgłoszenia o wydarzeniach w celu podjęcia działań przez Policję lub inne służby ratownicze,
  • Koordynuje wpływające informacje o zgłoszonych wydarzeniach, w celu efektywnego wykorzystania sił i środków oraz sprawnej obsługi zgłoszonego wydarzenia,
  • Bieżąco kieruje siłami będącymi w bezpośredniej dyspozycji dyżurnego KMP w Bydgoszczy, koordynuje obieg informacji o podejmowanych przez policjantów działaniach i ich efektach, w celu sprawnej i efektywnej obsługi zdarzeń,
  • Dokumentuje przyjmowane zgłoszenia i podejmowane działania, przekazywanych i wydawanych poleceń w elektronicznym Systemie Wspomagania Dowodzenia, w celu zapewnienia ciągłości i jakości obiegu informacji,
  • Nadzoruje napływające bieżąco wpisy Centrum Powiadamiania Ratunkowego i podległych jednostek Policji w SWD, w celu zapewnienia właściwej reakcji na zgłoszenia, właściwego obiegu oraz jakości przekazywanych i dokumentowanych informacji,
  • Wprowadza i sprawdza dane do KSIP i systemach poza policyjnych, w celu zapewnienia kompleksowego obiegu informacji niezbędnych do realizacji zadań przez policjantów,
  • Współpracuje z różnymi komórkami organizacyjnymi/jednostkami Policji oraz instytucjami państwowymi w tym służbami ratowniczymi w celu właściwej reakcji na zdarzenia,
  • Informuje osoby dzwoniące na linie alarmowe o podstawowych procedurach i trybach postepowania przy różnych rodzaju wydarzeniach.
 
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • Nietypowe godziny pracy (równoważny system czasu pracy),
  • Zagrożenie naciskami grup przestępczych,
  • Zagrożenie korupcją,
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywateli, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy.
Bariery architektoniczne: podjazd oraz platforma przyschodowa dla osób  niepełnosprawnych; drzwi wejściowe zewnętrzne dostosowane dla osób niepełnosprawnych (o szerokości min. 90 cm w świetle ościeżnicy), na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind.
Narzędzia i materiały pracy: biurko; komputer; faks; telefon; nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
 
 
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
N i e z b ę d n e
  • Wykształcenie: średnie,
  • Pozostałe wymagania niezbędne:
  • Znajomość: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, Zarządzenia 1173 KGP z dnia 10.11.2004 r. w sprawie organizacji służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji, Zarządzenia Nr 70 KGP z dnia 02.12.2019 r. w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji,
  • Umiejętność argumentowania,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Kreatywność,
  • Otwarty stosunek do petenta,
  • Umiejętność stosowania przepisów,
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawiającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2023 roku, poz. 756 z póź. zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia  22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
 
D o d a t k o w e
  • Wykształcenie: wyższe (prawo, administracja),
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
 
Co oferujemy:
  • Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Dofinasowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną
  • Możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej.
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • Życiorys/CV,
  • List motywacyjny,
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2023 roku, poz. 756 z póź. zm.),
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/em, nie pełniłam/em służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/em współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
 
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.
 
Termin składania/wysyłania dokumentów (decyduje data stempla pocztowego):
24 maja 2024 roku
 
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 07:30 do 15:30,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie KPRM nr 137597
 
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego:
    Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy, ul. J. K. Chodkiewicza 32, 85-667 Bydgoszcz.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: oin-pelnomocnik@bg.policja.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    1. Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii.
    2. Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych.
    3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
    4. Prawo do usunięcia danych osobowych.
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
    5. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. Art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
    2. Art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z artykułem 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (między innymi imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
 
 
Inne informacje:
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail). Zakres zagadnień obowiązujących na teście kompetencji będzie dotyczył wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów i procedur ujętych w wymaganiach niezbędnych. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku: 4731,37 złotych brutto (słownie: cztery tysiące siedemset trzydzieści jeden złotych 37/100 groszy) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej). Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-751-12-62.
 
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też inną cechę prawnie chronioną.
 
 

Metryczka

Data wytworzenia : 13.05.2024
Data publikacji : 14.05.2024
Data modyfikacji : 27.05.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Mirosława Zapałowska
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Perek Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Witt
do góry