Ogłoszenie o naborze numer 141036 na stanowisko podreferendarza do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Nabór zewnętrzny nr 10/KSC/NZ/2024
Ogłoszenie nr: 141036
Data ukazania się ogłoszenia: 02 sierpnia 2024 roku
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
podreferendarz
do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej
Wydziału Kadr i Szkolenia
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
Bydgoszcz
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
Osoba na tym stanowisku:
-
zapewnienia właściwy i terminowy obieg korespondencji oraz prawidłowy przepływ informacji między innymi poprzez odbiór korespondencji wpływającej do Wydziału, jej otwieraniem, ewidencjonowaniem i kierowaniem zgodnie z dekretacją Naczelnika Wydziału lub Kierownika Referatu,
-
przyjmuje, weryfikuje i gromadzi akta i spraw ostatecznie zakończonych znajdujących się na stanie Wydziału do Składnicy Akt, w szczególności po względem terminowego przekazania tych dokumentów, ich kompletności, a także nadania dokumentom właściwych symboli i kategorii archiwalnych w celu prawidłowego prowadzenia i gromadzenia zasobu archiwalnego oraz udzielanie policjantom i pracownikom cywilnym stosownego instruktażu w tym zakresie,
-
na bieżąco prowadzi:
-
dziennik korespondencyjny,
-
dziennik podawczy,
-
książkę doręczeń,
-
skorowidz alfabetyczny,
-
rejestr skierowań na komisje lekarską,
-
rejestr opinii o kandydacie do rezerw osobowych,
-
rejestr podań kandydatów na stanowiska cywilne,
-
rejestr akt brakowanych kategorii „BC”,
-
wykaz liczb otwartych jawnych i zastrzeżonych będących na stanie Wydziału,
-
-
systematycznie odbiera oraz wysyła korespondencję za pośrednictwem poczty SEPP,
-
rejestruje delegacje służbowe i prowadzi ewidencję czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich policjantów i pracowników cywilnych Wydziału Kadr i Szkolenia oraz jest odpowiedzialna za bieżące uzupełnianie danych w systemie SWOP,
-
zapewnia wyposażenie Wydziału w materiały biurowe, zamawia materiały opatrunkowe, wodę oraz zgłasza do odpowiednich komórek KMP w Bydgoszczy wnioski dotyczące naprawy sprzętu będącego na stanie Wydziału,
-
przeprowadza brakowanie materiałów archiwalnych w celu prawidłowego prowadzenia zasobu archiwalnego.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- bariery architektoniczne: podjazd oraz platforma przyschodowa dla osób niepełnosprawnych; drzwi wejściowe zewnętrzne dostosowane dla osób niepełnosprawnych (o szerokości min. 90 cm w świetle ościeżnicy), na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind,
- narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
-
wykształcenie: średnie,
-
doświadczenie zawodowe: powyżej 6 miesięcy pracy biurowej lub administracji,
-
pozostałe wymagania niezbędne:
-
znajomość: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych, Zarządzenie Nr 26 KGP z dnia 19.02.2018 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, Zarządzenie Nr 920 KGP z dnia 11.09.2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji,
-
umiejętność dobrej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
-
umiejętność właściwego redagowania tekstu,
-
właściwa organizacja pracy,
-
szeroko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
-
komunikatywność,
-
samodzielność,
-
asertywność,
-
wysoka kultura osobista,
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawiającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 roku, poz. 756 z póź. zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające,
-
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Co oferujemy:
-
stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
-
dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
-
nagrody jubileuszowe,
-
dofinasowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
-
dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
-
dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną,
-
możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys/CV,
-
list motywacyjny,
-
kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań w zakresie wykształcenia,
-
kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań w zakresie doświadczenia zawodowego,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 roku, poz. 756 z póź. zm.),
-
oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/em, nie pełniłam/em służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/em współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Termin składania/wysyłania dokumentów (decyduje data stempla pocztowego):
- 12 sierpnia 2024 roku
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
85-667 Bydgoszcz
od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 07:30 do 15:30,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie KPRM nr 141036
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy, ul. J. K. Chodkiewicza 32, 85-667 Bydgoszcz.
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: oin-pelnomocnik@bg.policja.gov.pl.
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
-
Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
-
Uprawnienia:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
-
prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
-
Podstawa prawna przetwarzania danych:
-
art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
-
art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z artykułem 6 ust. 1 lit. c RODO,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
-
-
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (między innymi imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
-
Inne informacje: Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail). Zakres zagadnień obowiązujących na teście kompetencji będzie dotyczył wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów i procedur ujętych w wymaganiach niezbędnych. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku: 4731,37 złotych brutto (słownie: cztery tysiące siedemset trzydzieści jeden złotych 37/100 groszy) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej). Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-751-12-62.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też inną cechę prawnie chronioną.