Archiwum ogłoszeń z 2024 roku

Ogłoszenie o naborze numer 145891 na stanowisko podreferendarza do spraw kancelarii tajnej Kancelarii Tajnej Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

Nabór zewnętrzny numer 16/KSC/NZ/2024

Ogłoszenie KPRM nr: 145891

Data ukazania się ogłoszenia: 10 grudnia 2024 roku
 
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
podreferendarza
do spraw: kancelarii tajnej
Kancelarii Tajnej Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

Ogłoszenie na wakujące stanowisko członka korpusu służby cywilnej.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
 
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
 
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
 
Miejsce wykonywania pracy:
Bydgoszcz
Komenda Miejska Policji
ul. Toruńska 19
85-023 Bydgoszcz

Osoba na tym stanowisku:

  • przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, wydaje, udostępnia, przekazuje i wysyła materiały jawne/niejawne zapewniając ich prawidłowy obieg w celu przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych. Weryfikuje wytworzone dokumenty niejawne pod względem formalnym, zwraca dokumenty wykonawcy merytorycznemu w przypadku, gdy nie spełniają one określonych wymogów orz informuje w jakim zakresie należy dokument uzupełnić lub poprawić; odnotowuje zmiany, zniesienia klauzuli tajności dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych. Sporządza jawną korespondencję,
  • prowadzi urządzenia ewidencyjne w postaci rejestrów, dzienników, książek, wykazów w celu zapewnienie możliwości ustalenia, gdzie znajduje się dokument,
  • sporządza wykazy dokumenty jawne i niejawne, pobrane z sekretariatu/kancelarii przez policjantów i pracowników Policji w celu rozliczenia dokumentów jawnych/niejawnych z dziennikiem ewidencyjnym (dotyczy rozliczeń rocznych),
  • rozlicza policjantów i pracowników Policji z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązywania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia; przyjmuje dokumenty niejawne w depozyt Kancelarii Tajnej, następnie przekazuje do dalszego prowadzenia, archiwizacji itp. innemu wyznaczonemu pracownikowi,
  • archiwizuje i brakuje dokumenty jawne i niejawne znajdujące się w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych KMP w Bydgoszczy,
  • corocznie rozlicza wszystkie pozycje w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych,
  • uczestniczy w okresowych kontrolach zgodności stanu materiałów niejawnych w posiadaniu policjantów i pracowników Policji oraz Kancelarii Tajnej Zespołu ds. OIN   KMP w Bydgoszczy,
  • powiela dokumenty niejawne na pisemne zlecenie kierowników jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Bydgoszczy.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • zagrożenie korupcją,
  • zagrożenie naciskami grup przestępczych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • bariery architektoniczne: budynek nie jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowanych toalet), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku – brak wind,
  • narzędzia i materiały pracy: biurko; komputer; faks; telefon; nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • niezbędne:

    • wykształcenie: średnie,
    • doświadczenie zawodowe: powyżej 6 miesięcy pracy w administracji lub w pracy w biurowej,
    • pozostałe wymagania niezbędne:
      • znajomość: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, ustawy z dnia 5.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych, rozporządzenia z dnia 07.12.2011 r. w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności, Zarządzenia KGP Nr 2020 z dnia 30.12.2010 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji, rozporządzenia z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne, Zarządzenia Nr 26 KGP z dnia 19.02.2018 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, Zarządzenia Nr 920 KGP z dnia 11.09.2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji,
      • umiejętność interpretacji przepisów dotyczących informacji niejawnych,
      • komunikatywność,
      • umiejętność działania w sytuacji stresowej,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
      • samodzielność,
      • umiejętność obsługi komputera,
      • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawiającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 632 z póź. zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające,
      • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później; osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • dodatkowe:

    • przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych.

Co oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • nagrody jubileuszowe,
  • dofinasowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną,
  • możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys/CV,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia,
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie doświadczenia zawodowego,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „ściśle tajne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 632 z póź. zm.),
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/em, nie pełniłam/em służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/em współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.

Termin składania/wysyłania dokumentów (decyduje data stempla pocztowego):

  • 20 grudnia 2024 roku

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 07:30 do 15:30,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie KPRM nr 145891

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji, ul. J. K. Chodkiewicza 32, 85-667 Bydgoszcz.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    2. art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (między innymi imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Inne informacje:

Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail). Zakres zagadnień obowiązujących na teście kompetencji będzie dotyczył wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów i procedur ujętych w wymaganiach niezbędnych. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku: 4731,37 złotych brutto (słownie: cztery tysiące siedemset trzydzieści jeden złotych 37/100 groszy) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej). Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające   orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-751-12-62.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też inną cechę prawnie chronioną.

Metryczka

Data wytworzenia : 09.12.2024
Data publikacji : 10.12.2024
Data modyfikacji : 23.12.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Mirosława Zapałowska - Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Osoba udostępniająca informację:
Katarzyna Witt Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Witt
do góry