Archiwum ogłoszeń z 2025 roku

Ogłoszenie o naborze nr 149165 na stanowisko podreferendarza do spraw obsługi systemów informacyjnych Wydziału Prewencji Komisariatu Policji Bydgoszcz - Błonie Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

 
Nabór zewnętrzny numer 2/KSC/NZ/2025
 
Ogłoszenie KPRM nr: 149165
 
Data ukazania się ogłoszenia: 06 marca 2025 roku
 
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
podreferendarza
do spraw: obsługi systemów informacyjnych
Wydziału Prewencji
Komisariatu Policji Bydgoszcz-Błonie
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
 
Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
 
Wymiar etatu: 1
  • Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz

 
Miejsce wykonywania pracy:
  • Bydgoszcz
  • KP Bydgoszcz-Błonie
        ul. Broniewskiego 12
        85-316 Bydgoszcz

Osoba na tym stanowisku:
  • Rejestruje sprawy o wykroczenia w elektronicznym systemie E-RSOW, w celu ewidencji wszczynanych postępowań i dostarcza wiedzy o przepływie dokumentacji związanej z tym postępowaniem,
  • Rejestruje postanowienia o dozorze oraz zakazy dotyczące ww. środka zapobiegawczego w elektronicznych systemach: KSIP, ERCDŚ oraz książkach dozoru,
  • Wprowadza do SWOP dane obejmujące czas pracy funkcjonariuszy, pracowników cywilnych Wydziału Prewencji Komisariatu,
  • Prowadzi dokumentację w zakresie zastosowanych przez uprawnione organy dozorów policyjnych, w celu prawidłowego stosowania tego środka zapobiegawczego. Prowadzi korespondencję oraz rozmowy telefoniczne z sądami, prokuraturami, jednostkami zewnętrznymi z zakresu stosowania dozorów w KP Bydgoszcz-Bonie, w celu zapewnienia właściwego przepływu informacji z tego obszaru,
  • Sprawy ostatecznie zakończone, zamyka w systemach oraz książkach dozoru, a następnie archiwizuje, w celu zdania do Składnicy Akt Komisariatu,
  • W zastępstwie sekretarki Wydziału Prewencji KP Bydgoszcz-Błonie pobiera i rejestruje w dziennikach pocztę Wydziału oraz prowadzi jej wysyłkę. Jak również ewidencjonuje nakazy doprowadzeni do Aresztu Śledczego, Zakładu Karnego, Sądów lub lecznic,
  • Sprawdza materiały dostarczane przez policjantów Wydziału Prewencji, dotyczące spraw ostatecznie załatwionych, w celu właściwego ich zarchiwizowania.
 
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • Zagrożenie korupcją.
 
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
bariery architektoniczne:
budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowanych  toalet), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku,
narzędzia i materiały pracy:
biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
 
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
N i e z b ę d n e
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe: powyżej 6 miesięcy pracy w administracji lub pracy biurowej,
  • Pozostałe wymagania niezbędne:
  • Znajomość: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, Zarządzenia Nr 70 KGP z dnia 02.12.2019 r. w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji, Zarządzenia Nr 26 KGP z dnia 19.02.2018 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, Zarządzenia Nr 920 KGP z dnia 11.09.2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji,
  • Komunikatywność,
  • Samodzielność,
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
  • Systematyczność, terminowość,
  • Umiejętność pracy z zespole,
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
 
D o d a t k o w e
  • Wykształcenie: wyższe – administracyjne,
  • Przeszkolenie:  
- z zakresu obsługi kancelaryjnej, obsługi komputera i urządzeń biurowych,
 
Co oferujemy:
  • Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Dofinasowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną
  • Możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej.
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.
 
Termin składania/wysyłania dokumentów (decyduje data stempla pocztowego):
11 marca 2025 roku
 
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 07:30 do 15:30,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem:                                                                                                
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie KPRM nr 149165
 
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego:
     Komenda Miejska Policji, ul. J. K. Chodkiewicza 32, 85-667 Bydgoszcz.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    1. Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii.
    2. Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych.
    3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
    4. Prawo do usunięcia danych osobowych.
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
    5. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:
        Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. Art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
    2. Art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (między innymi imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie  zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
 
Inne informacje:
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail). Zakres zagadnień obowiązujących na teście kompetencji będzie dotyczył wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów i procedur ujętych w wymaganiach niezbędnych. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku: 4967,95 złotych brutto (słownie: cztery tysiące dziewięćset sześćdziesiąt siedem  złotych 95/100 groszy) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej). Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające   orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy może    nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-751-56-38.
 
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też inną cechę prawnie chronioną.
 
 

Metryczka

Data wytworzenia : 05.03.2025
Data publikacji : 06.03.2025
Data modyfikacji : 06.03.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Mirosława Zapałowska
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Perek Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Magdalena Perek
do góry