Archiwum ogłoszeń z 2022 roku

Ogłoszenie nr 92245 o naborze na stanowisko podreferendarza do spraw gospodarki mandatowej Wydziału Prewencji Komisariatu Policji Bydgoszcz - Wyżyny Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

Nabór zewnętrzny numer 1/KSC/NZ/2022
 
Ogłoszenie numer: 92245
 
Data ukazania się ogłoszenia: 04 luty 2022 roku
 
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
podreferendarza
do spraw: gospodarki mandatowej
Wydziału Prewencji
Komisariatu Policji Bydgoszcz-Wyżyny
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
 
Wymiar etatu: 1
  • Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
 
Miejsce wykonywania pracy:
  • Bydgoszcz
  • Komisariat Policji
    Bydgoszcz-Wyżyny
    ul. Ogrody 19a
          85-870 Bydgoszcz

Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi gospodarkę mandatową w jednostce, a w szczególności zaopatruje, ewidencjonuje, wydaje i rozlicza policjantów z bloczków mandatów karnych, a także sporządza comiesięczne zestawienia z nałożonych mandatów karnych oraz pobranych i zdanych formularzy mandatów karnych,
  • Przyjmuje i wysyła korespondencję Wydziału Prewencji KP Bydgoszcz-Wyżyny, rejestruje ją w urządzeniach ewidencyjnych (dziennikach, rejestrach, wykazach), przedkłada ją do dekretacji w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w jednostce,
  •  Wprowadza dane dotyczące służby zewnętrznej do policyjnych systemów informatycznych w celu prawidłowego gromadzenia informacji o czasie i efektach  służb, 
  • Archiwizuje dokumentację wytwarzaną w Wydziale Prewencji KP Bydgoszcz-Wyżyny w celu prawidłowego prowadzenia zasobu archiwalnego.      
 
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • Zagrożenie korupcją.
 
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy.
Bariery architektoniczne: urządzenie dźwigowe zewnętrzne - winda zewnętrzna do poziomu wejścia do budynku; drzwi wejściowe zewnętrzne dostosowane dla osób niepełnosprawnych (o szerokości min. 90 cm w świetle ościeżnicy), brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind.
Narzędzia i materiały pracy: biurko; komputer; faks; telefon; nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
 
 
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
N i e z b ę d n e
  • Wykształcenie: średnie,
  • Doświadczenie zawodowe: powyżej 6 miesięcy w obszarze administracji lub pracy biurowej,
  • Pozostałe wymagania niezbędne:
  • Wiedza z zakresu obowiązujących przepisów i procedur: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 13.07.2021 r. w sprawie postępowania w zakresie formularzy mandatu karnego, mandatów karnych generowanych przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, grzywien nakładanych w drodze mandatu karnego oraz podmiotów nabywających odpłatnie formularze mandatu karnego, kodeks postępowań w sprawach o wykroczenia (w szczególności Rozdział nr 17 Postępowanie Mandatowe),  Zarządzenie Nr 26 KGP z dnia 19.02.2018 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, Zarządzenie Nr 920 KGP z dnia 11.09.2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji,
  • Rzetelność,
  • Terminowość,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność obsługi urządzeń informatycznych i biurowych,
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z późn. zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające.
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • Życiorys/CV,
  • List motywacyjny,
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego,
  • Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5.08.2010 r.  o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z późn. zm.).
 
Termin składania/wysyłania dokumentów:
 
14 luty 2022 roku
 
Miejsce składania dokumentów:  
Komenda Miejska Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz          
od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 07:30 do 15:30,
z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie numer 92245
 
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy, ul. J. K. Chodkiewicza 32, 85-667 Bydgoszcz.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
Anna Pieczka iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl
 
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    1. Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii.
    2. Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych.
    3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
    4. Prawo do usunięcia danych osobowych.
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
    1. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. Art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
    2. Art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    3. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (między innymi imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można     odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
 
Inne informacje:
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail). Zakres zagadnień obowiązujących na teście kompetencji będzie dotyczył wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów i procedur ujętych w wymaganiach niezbędnych. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku: 3 036,76 brutto (słownie: trzy tysiące trzydzieści sześć złotych 76/100 groszy) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy    z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej). Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-751-12-62.
 
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też inną cechę prawnie chronioną.

 

Metryczka

Data wytworzenia : 03.02.2022
Data publikacji : 04.02.2022
Data modyfikacji : 21.02.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Zapałowska Mirosława
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Perek Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Witt
do góry