Archiwum ogłoszeń z 2022 roku

Ogłoszenie o naborze numer 98537 na stanowisko podreferendarza do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej Zespołu do spraw Prezydialnych Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

Nabór zewnętrzny numer 4/KSC/NZ/2022

Ogłoszenie numer: 98537

Data ukazania się ogłoszenia: 11 maja 2022 roku
 
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
podreferendarza
do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej
Zespołu ds. Prezydialnych
Wydziału Kadr i Szkolenia
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
 

Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
 

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

Bydgoszcz
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz

Osoba na tym stanowisku:

  • prowadzi dziennik podawczy sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy (przyjmuje, odbiera pocztę - w tym pocztę elektroniczną, ewidencjonuje i wydaje korespondencję) oraz odbiera telefony i łączy rozmowy, w celu zapewnienia prawidłowej obsługi sekretariatu i obiegu dokumentów, a także z upoważnienia Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy administruje Skrzynkę Podawczą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e-PUAP), w celu zapewnienia jej bieżącej obsługi, sprawnej komunikacji pomiędzy obywatelami a instytucjami administracji publicznej umożliwiając załatwienie spraw urzędowych za pośrednictwem Internetu, udzielając odpowiedzi na zapytania,
  • prowadzi dziennik korespondencyjny Radcy Prawnego, w tym przyjmuje, odbiera pocztę, ewidencjonuje, wydaje korespondencję i wysyła do innych instytucji, m.in. sądów, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
  • prowadzi terminarz spotkań przełożonego i umawia spotkania Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy z policjantami, pracownikami oraz przedstawicielami innych instytucji i pomiotów pozapolicyjnych oraz dba o właściwą oprawę spotkania, a także na polecenie Komendanta Miejskiego Policji, redaguje pisma, w celu wsparcia w bieżącej pracy,
  • bierze udział w przygotowaniu uroczystości i spotkań organizowanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy (np. Święta Policji, spotkań wigilijnych, spotkań jubileuszowych, odpraw itp.) oraz redaguje pisma okolicznościowe (zaproszenia, podziękowania, życzenia oraz gratulacje dla policjantów i pracowników Policji oraz instytucji i podmiotów pozapolicyjnych),
  • prowadzi ewidencję sprzętu znajdującego się na stanie sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy oraz upominków okolicznościowych przekazywanych przez Komendanta zasłużonym policjantom, osobom odchodzącym na emeryturę, a także przedstawicielom innych instytucji i urzędów,
  • prowadzi książkę delegacji oraz ewidencji wniosków urlopów Komendanta Miejskiego Policji i Zastępców Komendanta,
  • przyjmuje, sporządza spisy, nadaje odpowiednie oznaczenia i przechowuje materiały przeznaczone do archiwizowania lub ich brakowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu właściwego gromadzenia zasobu archiwalnego,
  • prowadzi ewidencję funkcjonariuszy i pracowników cywilnych KMP w Bydgoszczy, uprawnionych do uhonorowania za długoletnią służbę lub pracę w Policji oraz sporządza wykaz osób obdarowanych i wykaz z pisemnym potwierdzeniem odbioru nagrody oraz przesyła go do Wydziału Adminstracyjno-Gospodarczego zgodnie z Decyzją Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy w sprawi organizacji w KMP w Bydgoszczy uroczystości związanych z jubileuszem służby i pracy w Policji.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

bariery architektoniczne: podjazd oraz platforma przyschodowa dla osób niepełnosprawnych; drzwi wejściowe zewnętrzne dostosowane dla osób niepełnosprawnych (o szerokości min. 90 cm w świetle ościeżnicy), na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind,
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e:

  • wykształcenie: średnie,
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 6 miesięcy pracy w obszarze administracji lub pracy biurowej,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • wiedza z zakresu obowiązujących przepisów i procedur: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych, Zarządzenie Nr 26 KGP z dnia 19.02.2018 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, Zarządzenie Nr 920 KGP z dnia 11.09.2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji,
    • umiejętność dobrej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
    • umiejętność właściwego redagowania tekstu,
    • właściwa organizacja pracy,
    • szeroko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
    • komunikatywność,
    • samodzielność,
    • asertywność,
    • wysoka kultura osobista,
    • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z późn. zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys/CV,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z późn. zm.).

Termin składania/wysyłania dokumentów:

  • 16 maja 2022 roku

Miejsce składania dokumentów:  

Komenda Miejska Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz          
od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 07:30 do 15:30,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie KPRM nr 98537

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy, ul. J. K. Chodkiewicza 32, 85-667 Bydgoszcz.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: oin-pelnomocnik@bg.policja.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    2. art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (między innymi imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisam prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

Inne informacje:

Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail). Zakres zagadnień obowiązujących na teście kompetencji będzie dotyczył wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów i procedur ujętych w wymaganiach niezbędnych. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku: 3569,75 złotych brutto (słownie: trzy tysiące pięćset sześćdziesiąt dziewięć złotych 75/100 groszy) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej). Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-751-12-62.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też inną cechę prawnie chronioną.

Metryczka

Data wytworzenia : 10.05.2022
Data publikacji : 11.05.2022
Data modyfikacji : 17.05.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Mirosława Zapałowska - Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Osoba udostępniająca informację:
Katarzyna Witt Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Witt
do góry