Archiwum ogłoszeń z 2022 roku

Ogłoszenie o naborze numer 105423 na stanowisko podreferendarza do spraw obsługi systemów informacyjnych Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

Nabór zewnętrzny numer 8/KSC/NZ/2022

Ogłoszenie numer: 105423

Data ukazania się ogłoszenia: 02 września 2022 roku
 
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji w Bydgoszczy
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
podreferendarza
do spraw: obsługi systemów informacyjnych
Wydziału Ruchu Drogowego
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
 

Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

Bydgoszcz
Wydział Ruchu Drogowego
ul. Iławska 24
85-720 Bydgoszcz

Osoba na tym stanowisku:

  • wprowadza dane do Krajowego Systemu Informatycznego Policji (KSIP) w obszarach: ewidencji wykroczeń w ruchu drogowym, ewidencji rozstrzygnięć sądowych i zakazów, zawiadomień o wykonaniu środka karnego, ewidencji zatrzymanych praw jazdy i dowodów rejestracyjnych,
  • dokonuje sprawdzeń prawidłowości i kompletności zapisów we wprowadzanych do baz danych dokumentach policyjnych oraz współpracuje z jednostkami Policji odpowiedzialnymi za sporządzanie kart MRD-2, PRD-5 w celu ich weryfikacji,
  • przyjmuje i przygotowuje odpowiedzi na zapytanie o ukaranie z jednostek podległych Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy, sądów, prokuratur,
  • udziela informacji funkcjonariuszom wydziału w zakresie: osoba, kierowca, pojazd w oparciu o dane uzyskane z bazy PESEL, CEK, CEP i typowanie pojazdów,
  • sprawdza ilość punktów karnych oraz na wniosek osób zainteresowanych, przygotowuje zaświadczenia z Ewidencji Kierowców Naruszających Przepisy Ruchu Drogowego o ilości punktów karnych,
  • pozyskuje informacje z Urzędu Miasta i Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy w zakresie uprawnień kierowców,
  • prowadzi ręczną kartotekę kart MRD-2, PRD-5 w celach ewidencyjnych oraz prowadzi ich archiwizację.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • zagrożenie korupcją

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

bariery architektoniczne: wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych  poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind,
Narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

  • wykształcenie: średnie,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • wiedza z zakresu obowiązujących przepisów i procedur: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, Zarządzenia Nr 70 KGP z dnia 02.12.2019 r. w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji, ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym, Zarządzenia Nr 31 KGP z dnia 22.10.2015 r. w sprawie metod i form prowadzenia przez Policję statystyki zdarzeń drogowych, Zarządzenie Nr 920 KGP z dnia 11.09.2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji,
    • właściwe planowanie i organizacja pracy,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • komunikatywność,
    • dobra znajomość obsługi sprzętu komputerowego,
    • kopia poświadczenia bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z póź. zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające.

dodatkowe:

  • wykształcenie: wyższe profilowane (prawo, administracja).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys/CV,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 742 z póź. zm.).

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.

Termin składania/wysyłania dokumentów:

  • 08 września 2022 roku

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
 
od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 07:30 do 15:30
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie KPRM nr 105423

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy, ul. J. K. Chodkiewicza 32, 85-667 Bydgoszcz.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 litera b RODO,
    2. art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z artykułem 6 ustęp 1 litera c RODO.
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (między innymi imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

Inne informacje:

Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podano adresu e-mail). Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu obowiązujących przepisów i procedur ujętych w wymaganiach niezbędnych. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku: 3 467,74 złotych brutto (słownie: trzy tysiące czterysta sześćdziesiąt siedem złotych 74/100 groszy) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej). Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy może  nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-751-12-62.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też inną cechę prawnie chronioną.

Metryczka

Data wytworzenia : 01.09.2022
Data publikacji : 02.09.2022
Data modyfikacji : 09.09.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Mirosława Zapałowska - Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Osoba udostępniająca informację:
Katarzyna Witt Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Witt
do góry