Archiwum ogłoszeń z 2011 roku

  • Ogloszenie nr: 139442
  • Data ukazania sie ogloszenia: 22 grudnia 2011 r.

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw rozliczeń finansowych
  • w Referacie Finansów i Zaopatrzenia Wydziału Administracyjno - Gospodarczego Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy


  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


  • ogloszenie o naborze w celu zastepstwa nieobecnego czlonka korpusu sluzby cywilnej


Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:

  • Bydgoszcz
    Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
    Wydział Administracyjno - Gospodarczy
    ul. Iławska 1
    85-720 Bydgoszcz



     

Zakres zadan wykonywanych na stanowisku pracy:

  • analizowanie, kompletowanie, weryfikowanie i opisywanie rachunków za holowanie i parkowanie pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych przez funkcjonariuszy KMP w Bydgoszczy
  • rozliczanie kosztów podróży służbowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, sporządzanie wykazów dodatkowych należności kosztów przejazdów do jednostek szkoleniowych Policji, kosztów stawiennictwa świadka, okazań
  • prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie wydatków ze środków funduszu okolicznościowego, reprezantacyjnego i nagrodowego Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy
  • sporządzanie rachunków oraz wykazów dodatkowych należności pod względem formalno - rachunkowym
  • prowadzenie Koleżeńskiej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej przy KMP w Bydgoszczy w zakresie przygotowywania i przekazywania do dalszej realizacji poleceń przelewów środków pieniężnych
  • aktualizowanie, sprawdzanie i prowadzenie kart świadczeń socjalnych Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników cywilnych, przgotowywanie stosownej dokumentacji z posiedzeń komisji ZFŚS oraz realizowanie świadczeń w tym zakresie

Warunki pracy








Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • zagrożenie korupcją, stres związany z obsługą klientów zewnętrznych






  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • narzędzia i materiały pracy: biurko,komputer, faks, drukarka, kserokopiarka, skaner
    bariery architektoniczne: budynek przy ul. Iławskiej 1 częściowo dostosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, brak odpowiednio przystosowanych toalet dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim,
    nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy n i e z b e d n e
    • wyksztalcenie: średnie
    • doswiadczenie zawodowe/staz pracy: 1 rok doswiadczenia zawodowego w administracji państwowej
    • pozostale wymagania niezbedne:
      • znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania
      • dobra umiejętność organizowania pracy własnej oraz pracy w zespole
      • samodzielność i kreatywność
      • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • wymagania dodatkowe
    • dwa lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z rozliczeniami finansowymi
    • wykształcenie średnie ekonomiczne
    • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostepu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne

Wymagane dokumenty i oswiadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

Kopie innych dokumentów i oświadczenia

  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w obszarze pracy kancelaryjno-biurowej w administracji państwowej

Termin skladania dokumentow:

    30-12-2011

Miejsce skladania dokumentow:

    Komenda Miejska Policji
    Wojska Polskiego 4f
    85-171 Bydgoszcz
    z dopiskiem oferta zatrudnienia w służbie cywilnej 139442





Inne informacje:

Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Koniecznie proszę zaznaczyć w liście motywacyjnym, którego ogłoszenia dotyczy oferta (nr, stanowisko). Dokumenty, które nie spełniają wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 38.

Metryczka

Data publikacji : 22.12.2011
Data modyfikacji : 02.01.2012
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
asp. Małgorzata Michniewicz
Osoba udostępniająca informację:
Dorota Czaplińska Wydział Kadr i Szkolenia KMP w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Dorota Czaplińska
do góry