- Ogloszenie nr: 139442
- Data ukazania sie ogloszenia: 22 grudnia 2011 r.
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw rozliczeń finansowych
- w Referacie Finansów i Zaopatrzenia Wydziału Administracyjno - Gospodarczego Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogloszenie o naborze w celu zastepstwa nieobecnego czlonka korpusu sluzby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
-
Bydgoszcz
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Wydział Administracyjno - Gospodarczy
ul. Iławska 1
85-720 Bydgoszcz
Zakres zadan wykonywanych na stanowisku pracy:
- analizowanie, kompletowanie, weryfikowanie i opisywanie rachunków za holowanie i parkowanie pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych przez funkcjonariuszy KMP w Bydgoszczy
- rozliczanie kosztów podróży służbowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, sporządzanie wykazów dodatkowych należności kosztów przejazdów do jednostek szkoleniowych Policji, kosztów stawiennictwa świadka, okazań
- prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie wydatków ze środków funduszu okolicznościowego, reprezantacyjnego i nagrodowego Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy
- sporządzanie rachunków oraz wykazów dodatkowych należności pod względem formalno - rachunkowym
- prowadzenie Koleżeńskiej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej przy KMP w Bydgoszczy w zakresie przygotowywania i przekazywania do dalszej realizacji poleceń przelewów środków pieniężnych
- aktualizowanie, sprawdzanie i prowadzenie kart świadczeń socjalnych Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników cywilnych, przgotowywanie stosownej dokumentacji z posiedzeń komisji ZFŚS oraz realizowanie świadczeń w tym zakresie
Warunki pracy
Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-
- wyksztalcenie: średnie
- doswiadczenie zawodowe/staz pracy: 1 rok doswiadczenia zawodowego w administracji państwowej
-
pozostale wymagania niezbedne:
- znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania
- dobra umiejętność organizowania pracy własnej oraz pracy w zespole
- samodzielność i kreatywność
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
wymagania dodatkowe
-
- dwa lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z rozliczeniami finansowymi
- wykształcenie średnie ekonomiczne
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostepu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne
zagrożenie korupcją, stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
narzędzia i materiały pracy: biurko,komputer, faks, drukarka, kserokopiarka, skaner
bariery architektoniczne: budynek przy ul. Iławskiej 1 częściowo dostosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, brak odpowiednio przystosowanych toalet dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim,
nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy n i e z b e d n e
Wymagane dokumenty i oswiadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w obszarze pracy kancelaryjno-biurowej w administracji państwowej
Termin skladania dokumentow:
-
30-12-2011
Miejsce skladania dokumentow:
-
Komenda Miejska Policji
Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem oferta zatrudnienia w służbie cywilnej 139442
Inne informacje:
Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Koniecznie proszę zaznaczyć w liście motywacyjnym, którego ogłoszenia dotyczy oferta (nr, stanowisko). Dokumenty, które nie spełniają wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 38.